Zadanie:
Argument to marka odzieżowa wychodząca naprzeciw potrzebom nowoczesnego świata.
Jej założeniem jest maksymalne wykorzystanie materiałów poprodukcyjnych (ścinek) by stworzyć produkty idąc śladami ideologii #lesswaste a zarazem udowodnić, że pozostałości można wykorzystać do stworzenia produktów niedrogich, stylowych i nie odstających jakością od ekskluzywnych marek.
Sklep internetowy został zaprojektowany tak, by odpowiadał tej właśnie ideologii - less czyli mniej - minimalizm widnieje na całej stronie. W centrum uwagi postawiono oferowane produkty, które prezentują wszystkie założenia marki, a sklep jest tylko platformą do prezentacji wszystkich produktów tej nowoczesnej marki galanteryjnej.
Realizacja:
Postawiliśmy w centrum projektu główny cel klienta i misję, jaką niesie ze sobą firma Argument. Przedstawiliśmy produkty, wyeksponowaliśmy je na dużych zdjęciach, przyciągających uwagę i prezentujących torebki wysokiej jakości.
Ważnym elementem w projekcie sklepu była możliwość dodawania opcji kolorystycznych do poszczególnych produktów. Zaprojektowaliśmy sklep internetowy z eksluzywnymi produktami, stawiając na przejrzystość opisów, wyeksponowanie jakościowych torebek i zapewnienie bezpiecznych płatności.
Sklep Argument został postawiony na WooCommerce jednak z dodatkowymi modyfikacjami. Zmiany zostały zapisane w kodzie, co oznacza, że będą funkcjonowały niezależnie od aktualizacji szablonu. Dzięki dostosowaniu szablonu działanie sklepu jest zgodne z oczekiwaniami klienta. Zaprojektowano indywidualny układ sklepu, koloru oraz funkcjonalności.
Wygoda użytkownika to podstawa.
Wszystkie produkty w sklepie są prezentowane w bardzo przejrzysty i minimalistyczny sposób. W centrum uwagi pozostaje idea, w jakiej zostały wykonane produkty, prezentacja torebek oraz ich jakość.
Oferowane torebki są przeznaczone dla kobiet lubiących klasykę, elegancję i ponadczasowy styl z nutką nowoczesności. Właśnie dlatego produkty prezentowane są w różnych stylizacjach, nie tylko jako produkt w formacie 360.