Po co mi strona internetowa?
Jeśli do tej pory Twój biznes funkcjonował bez strony internetowej to gratulujemy, jednak czy bez strony Twoja firma dalej poradzi sobie równie dobrze? Przekonaj się jakie są główne (choć nie jedyne) zalety posiadania dobrze zaprojektowanej strony www.
Oto 6 zalet posiadania aktywnej strony internetowej:
Twoja firma dostępna 24/7
Biznes online ma tą przewagę, że możesz go prowadzić nie ograniczając się do czasu pracy biura. Dobrze zaprojektowana strona internetowa będzie pracowała 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, aby rozwijać Twój biznes i zwiększać zyski. Odpowiednie mechanizmy i funkcjonalności na stronie pozwolą Twoim klientom, bez względu na porę, dowiedzieć się wszystkiego co ich interesuje o Twojej firmie, dostępnych produktach czy usługach.
Aktualne promocje i oferty na bieżąco
Przy projektowaniu strony www zaplanuj jak chcesz przekazywać nowości, promocje i inne aktualności związane z Twoją działalnością. Dzięki temu Twoi klienci mogą być na bieżąco nie tylko z ofertą, ale interesującymi newsami. Połączenie strony z wtyczkami do mediów społecznościowych pozwala na łatwe udostępnianie treści.
Jest Twoją własnością i Ty masz nad nią kontrolę
Strona www zaprojektowana według Twoich wytycznych i oczekiwań Twoich klientów, znajdująca się na wykupionym przez Ciebie serwerze stanowi Twoją własność. Nie musisz wówczas martwić się, że nie opłacisz abonamentu na czas lub, że wybrany szablon przestanie być wspierany i aktualizowany.
Pokazuje Twoje prace i osiągnięcia firmowe
Strona www zaprojektowana w taki sposób, by pokazywać prace, wykonane projekty lub efekt zrealizowanych usług z pewnością budzi zainteresowanie klientów. Estetyczne eksponowanie usług Twojej firmy zachęci, przekona klienta, a przede wszystkim uwierzytelni Twoją ofertę. Można w tym celu użyć galerii zdjęć, filmów lub nagrań audio itd.
Oszczędza Twój czas i pieniądze
Odpowiednio zaprojektowana strona pozwala użytkownikowi w szybki i łatwy sposób odnaleźć informacje, których najczęściej szuka. Interakcje na stronie mogą być tak zaprojektowane, aby po ich przejściu użytkownik był już zdecydowany na skorzystanie z oferowanych przez Ciebie usług lub produktów.
Pozwala dotrzeć do większej liczby odbiorców
Poza gronem Twoich klientów strona internetowa będzie docierać także do osób zainteresowanych Twoimi usługami i produktami, które wcześniej nie miały styczności z Twoją firmą. Pozwoli zwiększyć zasięg odbiorców i przełamie barierę lokalizacji.